
Το Συλλογό μας επισκέφθηκε στις 30/12 ο δήμαρχος Κομοτηνής Γιάννης Γκαράνης, και μας προσφέρε συμβολικά γραφική ύλη και υλικά για ζωγραφική που είναι μέρος των δραστηριοτήτων των παιδιών. Κατά την επίσκεψή του ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του συλλόγου και συζήτησε με την πρόεδρο Νατάσσα Λιβεριάδου και τον διοικητικό διευθυντή Ηλία Ποιμενίδη, για τα σχέδιά τους. Αρχικά τού μεταφέρθηκε το αίτημα ασφαλτόστρωσης ενός τμήματος του δρόμου που οδηγεί στην κεντρική είσοδο και στη συνέχεια του περιέγραψαν τα σχέδιά τους.
Συγκεκριμένα, ο κος Ποιμενίδης ενημέρωσε τον δήμαρχο για την προβλεπόμενη επέκταση του Κέντρου μέσα από το πρόγραμμα LEADER με ανέγερση νέας πτέρυγας σε χώρο εντός των εγκαταστάσεων, καθώς αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των αιτήσεων προς τον Σύλλογο.
Όπως ανέλυσε ο κος Ποιμενίδης, στο ισόγειο του νέου κτιρίου έκτασης 300 τ.μ. θα λειτουργεί γυμναστήριο και αίθουσα snoezelen για άτομα με νοητική υστέρηση, στον πρώτο όροφο θα δημιουργηθούν τα γραφεία των επιστημόνων που στηρίζουν το έργο του Συλλόγου και στο υπόγειο θα διαμορφωθούν χώροι βοηθητικοί και φυσικοθεραπειών. Επιπλέον, εγκρίθηκε πρόταση επιχορήγησης, μέσω της οποίας θα κατασκευαστεί κλειστή πισίνα 10Χ5 μέτρα, με σκοπό την αποκατάσταση ατόμων με αναπηρίες μέσω υδροθεραπείας.
Τέλος, τα σχέδια του Συλλόγου περιλαμβάνουν την κατάρτιση και επαγγελματική απασχόληση των ωφελουμένων που στεγάζονται και δραστηριοποιούνται μέσα από τις δομές του Συλλόγου, που δημιουργήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια της δράσης του. Για τον σκοπό αυτό εγκρίθηκε πρόταση επιχορήγησης για την δημιουργία επαγγελματικών εργαστηρίων από το πρόγραμμα CLLD LEADER.
Ο δήμαρχος έδωσε θερμά συγχαρητήρια στο προσωπικό και στον Σύλλογο μας για το έργο που επιτελείται, ευχόμενος η λάμψη από τα πρόσωπα των παιδιών που φιλοξενούνται αλλά και όσων συνεργάζονται μαζί τους καθημερινά να βρει αντανάκλαση σε όλη την πόλη, γιατί μέσα στις δυσκολίες βρίσκουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία.