ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ!!!

Και κάπως έτσι υποδεχόμαστε τις μέρες των γιορτών....φτιάξαμε στολίδια για το δέντρο μας ...φτιάξαμε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά μας ...και κάρτες για τα αγαπημένα μας πρόσωπα!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Το λογότυπο του Συλλόγου είναι το δέντρο που συμβολίζει την ζωή. Η ποικιλία των φύλλων και των καρπών στα κλαδιά τονίζει τη μοναδικότητα των ατόμων στην κοινωνία γενικότερα. Οι ρίζες συμβολίζουν ότι η καταγωγή όλων των ανθρώπων είναι κοινή και αποτελούμαστε όλοι από τα ίδια στοιχεία. Είναι ένα θαύμα της φύσης ο αιώνιος αυτός κύκλος δημιουργίας που ξεκινά από τα σπλάχνα της γης μέχρι που πάνω στα κλαδιά θα ενσαρκωθούν οι καρποί οι οποίοι είναι και μοναδικοί μεταξύ τους.
«αξίΖΩ» (Αξία + Ζω)
Το λογοπαίγνιο συμβολίζει την αξιοπρέπεια και την σημαντικότητα των ατόμων ΑμεΑ, καθώς επίσης και το σεβασμό που αξίζουν από εμάς. Επίσης, δίνεται έμφαση και στα ίσα δικαιώματα που έχουν όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι στον κόσμο.

Και κάπως έτσι υποδεχόμαστε τις μέρες των γιορτών....φτιάξαμε στολίδια για το δέντρο μας ...φτιάξαμε τα χριστουγεννιάτικα γλυκά μας ...και κάρτες για τα αγαπημένα μας πρόσωπα!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για παιχνίδια με το χιόνι!
Επειδή όμως ο καιρός δε μας κάνει το χατίρι, με απλά υλικά από τη κουζίνα μας "φτιάξαμε" το δικό μας χιόνι ![]()
![]()
![]()
εκτέλεση ακουστικών εντολών
συνεργασία και αλληλεπίδραση
αισθητηριακά ερεθίσματα
ενίσχυση λεπτής κινητικότητας
ομαδικότητα
έξαψη περιέργειας
διασκέδαση ![]()
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Ευχαριστούμε θερμά την αντιπροσωπεία του AHEPA HJ-20 ΟΡΦΕΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ για την επίσκεψη και την συνεισφορά του στο Σύλλογο μας.

Τα πρώτα μας Χριστούγεννα στο δικό μας σπίτι!!!
Μέσα σε αυτή τη δύσκολη χρονιά εμείς καταφέραμε να μείνουμε ενωμένοι....αγαπημένοι...και να αποδείξουμε πως όλοι μαζί μπορούμε για το καλύτερο!!!!Από όλους εμάς Χρόνια πολλά για μια χρονιά γεμάτη όνειρα,αγάπη, ευημερία, αρμονία και ευτυχία![]()
![]()
![]()
![]()
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Με το τραγούδι μας και μέσα από την καρδιά μας σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά. Είθε το νέο έτος να γεμίσει όλους τους ανθρώπους με χαμόγελα και χαρές και να ζεστάνει την ψυχή τους με ευτυχία και θαλπωρή.