3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΜΕΑ!

12 μήνες, 365 μέρες, 8760 ώρες... Κάθε μέρα, κάθε λεπτό του χρόνου όλοι άνθρωποι αξίΖΟΥΝ να έχουν ίσα δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες στη ζωή!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Το λογότυπο του Συλλόγου είναι το δέντρο που συμβολίζει την ζωή. Η ποικιλία των φύλλων και των καρπών στα κλαδιά τονίζει τη μοναδικότητα των ατόμων στην κοινωνία γενικότερα. Οι ρίζες συμβολίζουν ότι η καταγωγή όλων των ανθρώπων είναι κοινή και αποτελούμαστε όλοι από τα ίδια στοιχεία. Είναι ένα θαύμα της φύσης ο αιώνιος αυτός κύκλος δημιουργίας που ξεκινά από τα σπλάχνα της γης μέχρι που πάνω στα κλαδιά θα ενσαρκωθούν οι καρποί οι οποίοι είναι και μοναδικοί μεταξύ τους.
«αξίΖΩ» (Αξία + Ζω)
Το λογοπαίγνιο συμβολίζει την αξιοπρέπεια και την σημαντικότητα των ατόμων ΑμεΑ, καθώς επίσης και το σεβασμό που αξίζουν από εμάς. Επίσης, δίνεται έμφαση και στα ίσα δικαιώματα που έχουν όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι στον κόσμο.

12 μήνες, 365 μέρες, 8760 ώρες... Κάθε μέρα, κάθε λεπτό του χρόνου όλοι άνθρωποι αξίΖΟΥΝ να έχουν ίσα δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες στη ζωή!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.
Σήμερα 3η Δεκεμβρίου είναι μια ξεχωριστή μέρα για εμάς καθώς αποτελεί Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ. Μας δίνεται λοιπόν η δυνατότητα να προωθήσουμε την κατανόηση που θα έπρεπε όλοι να επιδεικνύουν σε θέματα αναπηρίας καθώς επίσης και την υποστήριξη της αξιοπρέπειας και της ευημερίας των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Όχι μόνο σήμερα αλλά και όλο το χρόνο θα πρέπει όλοι μας με όσα μέσα διαθέτουμε να γινόμαστε ένα στήριγμα αρωγής και αγάπης προς τους συνανθρώπους μας με αναπηρία, ένα καταφύγιο ανθρωπισμού και αλτρουισμού και φυσικά απαλλαγμένοι από κάθε είδους ρατσιστικής συμπεριφοράς.


Αν και τα πρώτα Χριστούγεννα της λειτουργίας των στεγών μας ,μας βρίσκουν κάπως διαφορετικά απο οτι έχουμε συνηθίσει, αποφασίσαμε να μπούμε στο κλίμα των γιορτων στολιζοντας με αισιοδοξία,χαρά και ελπίδα για το μελλον! Καλές και όμορφες γιορτές σε όλους μας ![]()
![]()
![]()
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Αν και τα πρώτα Χριστούγεννα της λειτουργίας των στεγών μας ,μας βρίσκουν κάπως διαφορετικά από ότι έχουμε συνηθίσει, αποφασίσαμε να μπούμε στο κλίμα των γιορτών στολίζοντας με αισιοδοξία,χαρά και ελπίδα για το μέλλον! Καλές και όμορφες γιορτές σε όλους μας ![]()
![]()
![]()
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Η εβδομάδα μας ξεκινήσε με σύμμαχο τον καλό καιρό και την καλή μας διάθεση.![]()
Γιαυτο και εμείς φροντίσαμε να εξασκήσουμε ικανότητες όπως:
Ισορροπία
Αλτικοτητα
Ταχύτητα
Ευκινησία
Ομαδικότητα
Συνεργασία
Συναγωνισμός
Χαρά
..και διασκεδαση! ![]()
![]()
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.