ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ!
Το Σύλλογο μας επισκέφτηκαν ο πρόεδρος Ανέστης Βαφειάδης και το μέλος Δεμίρης Αθανάσιος της Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ροδόπης όπου μας παρέδωσαν τα δώρα που συγκεντρώθηκαν με την δράση «ρυθμίζουμε την κυκλοφορία της χαράς και προσφοράς» που έλαβε χώρα στις 29 Δεκεμβρίου στο βαρέλι του τροχονόμου. Οι ωφελούμενοι του συλλόγου μας τους ευχαρίστησαν θερμά και τους έδωσαν με την σειρά τους αναμνηστικά δώρα του συλλόγου.
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.


