" ΠΑΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!! "

Ο Σύλλογος μας μαζί με όλη την σχολική κοινότητα του Δήμου Κομοτηνής κάνει την ανακύκλωση «παιχνίδι» λαμβάνοντας μέρος στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της δημοτικής πλατφόρμας για την επιβράβευση της ανακύκλωσης, followgreen.gr/komotini.
Η διανομή και η τοποθέτηση των κάδων ανακύκλωσης στο Κ.Δ.Η.Φ. έχει πραγματοποιηθεί, και όλα τα μέλη του Συλλόγου μας είναι έτοιμα να στηρίξουν την δράση!!!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

