ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΙΚΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΓΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ

Οι ωφελούμενοι των στεγών υποστηριζόμενης διαβίωσης είναι έτοιμοι να γιορτάσουν την Ανάσταση του Κυρίου για πρώτη φορά στο νέο τους σπίτι! Κατά τη διάρκεια της μεγάλης εβδομάδας, τηρώντας τα έθιμα και τις παραδόσεις, έβαψαν αυγά και έφτιαξαν όλοι μαζί Πασχαλινά κουλουράκια, ενώ στα πλαίσια της εργοθεραπείας , λόγω των ημερών,όλες οι χειροτεχνίες ήταν Πασχαλινές!!! Καλή Ανάσταση σε όλους !!!!
Για φωτογραφίες πατήστε εδώ.

