Το εργαστήρι του Κινηματογράφου είναι έτοιμο να μας καταπλήξει!
Παρακολουθήστε το πρώτο βίντεο από τα μαθήματα των ωφελουμένων του Συλλόγου μας στο Εργαστήρι Κινηματογράφου με τη θεατροπαιδαγωγό και σκηνοθέτη Μυρσίνη Λαντζουράκη, τον φωτογράφο και κινηματογραφιστή Δημήτρη Πολίτη και τέλος την ηθοποιό Βούλα Παναγιωτίδου.
Στα μαθήματα η ομάδα πειραματίστηκε και αυτοσχεδίασε στο Green Screen με θέμα: Πού θα ήθελα να ταξιδέψω. «Αναλύσαμε την κινηματογραφική τεχνική του Green Screen με παραδείγματα από ταινίες, μεταφέραμε τους αυτοσχεδιασμούς στους τόπους και τους χρόνους επιλογής μας, μπροστά στο πράσινο πανί. Μια μικρή επεξεργασία από τους ειδικούς και… να το αποτέλεσμα! Ταξιδέψαμε στα πιο αγαπημένα μέρη, από το φεγγάρι μέχρι τη θαλπωρή του σπιτιού μας!» αναφέρει η κα Μυρσίνη Λαντζουράκη.


